donderdag 4 augustus 2011

Zerly

Wow, wat heb ik lang niets meer van mij laten zien *bloos*
Het is niet zo dat ik niets gemaakt heb, alleen had ik niet zoveel zin om het op de foto te zetten. Ik ben daar niet handig in en het kost me meestal zooooveel tijd.... tijd die ik liever besteed aan andere dingen, spelen met kraaltjes bijv. ;-)

Maar hier dus een armband die ik zelf heel mooi vind: Zerly, een patroon van Les Tresors d'Ildes







Ik vond 'm ook heel leuk om te maken, dus er komt er nog wel eentje van.

3 opmerkingen:

  1. Hij is idd erg leuk geworden Petra ! Groetje Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww...wat een mooie!!..en inderdaad wat ben je lang weggebleven !!!!!!!...leuk dat je erweer bent !!..liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. da's een erg mooie ! merci dat je het toch hebt gefotografeerd ! en inderdaad : foto's maken , daar steek je veel tijd in hé !

    BeantwoordenVerwijderen