woensdag 28 maart 2012

It's RAW-time

De laatste tijd een aantal creaties gemaakt in cubic en tubular RAW.
Het begon met de Boleyn Cuff, een patroon van Heather Collin uit het Duitse kralenblad Perlen Poesie.
Deze armband was veel werk, maar leuk om te doen:



Terwijl ik hiermee bezig was bracht de postbode mij het boekje "RAW, Die Architektur der Perle" van Elke Leonhardt-Rath, waarin een heleboel patronen in deze techniek staan.
Ik vond het patroon "Säulen des Eiffelturms" bijzonder leuk, dus die werd als volgende gemaakt:


Als grapje heb ik tussen alle zwarte schakels er eentje in het grijs gemaakt ;-) Mocht ik het toch niet zo leuk vinden, kan ik 'm nog vervangen door een zwarte.


En uit hetzelfde boekje komt het patroon "Tempelsäulen von Philae":



Nu maar weer eens een andere techniek gebruiken ;-)

2 opmerkingen:

  1. ik kom hier via Roos, wat een mooie sieraden maak jij!!! en gefeliciteerd met je overwinning :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn ook al van die schitterende creaties. Top!

    BeantwoordenVerwijderen