woensdag 28 december 2011

Gewonnen!!

Onlangs heeft Ewa uit Hongarije een give-away gehouden, en raad eens wat..... ik was één van de gelukkigen die gewonnen heeft!! Ze heeft een aantal van haar prachtige sieraden cadeau gedaan aan de lezers van haar blog.
Vandaag werd de door mij gewonnen armband afgeleverd en het is een beauty! Ik ben er dan ook heel blij mee.
Thank you Ewa!!!

Behalve deze geweldige give-away, is haar blog ook bijzonder inspirerend en zijn er mooie (gratis) patronen te vinden.
Dus ik blijf zeker volgen ;-)

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Petra met je gewonnen give-away !! draag het met plezier. Groetje Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk !!...wat een bofbips ben je !! liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat leuk en wat een bofkont ben je zeg...
    Kusssss

    BeantwoordenVerwijderen