dinsdag 6 juli 2010

Na een lange tijd...

.... eindelijk weer eens iets van mijn hand.
Ik heb een tijdje geen zin gehad in kralen, geen inspiratie en was bezig met andere zaken, waardoor het een beetje stil bleef op mijn blog. Maar ik kan nu weer iets laten zien ;)
Drie paar oorbellen, gemaakt n.a.v. een patroon van Mu. Eén paar gaat binnenkort op reis naar een jarig vriendinnetje.



En nog drie paar oorbellen, gemaakt met een beaded bead n.a.v. een patroon van Smartina.



Aangezien een schilder nu druk bezig is om de buitenkant van mijn huis weer strak in de lak te zetten, heb ik een soort van huisarrest ;)
Wie weet heeft het tot gevolg dat er nog meer kralencreaties ontstaan.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Petra,

    Mooie oorbellen heb je gemaakt ! En "huisarrest" hebben is nooit erg als je maar inspiratie hebt. Succes ermee ! En ben zeer benieuwd naar je andere mooie creaties.

    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er mooi uit! Fijn dat je weer aan het kralen bent!!

    Groetjes,
    Jorna

    BeantwoordenVerwijderen