zondag 11 april 2010

Cadeau-actie bij Tess Design

Ter ere van mijn 50ste verjaardag die ik binnenkort hoop te vieren, heb ik voor mijn webwinkeltje de volgende actie bedacht:
Iedere klant die een ketting of armband koopt, mag je uit de categorie “Cadeau” een artikel uitkiezen als cadeautje bij de aankoop.
Ik heb een aantal leuke (kleine) hebbedingetjes gemaakt om deze categorie te vullen. Zo zijn er een aantal boekenleggers, tas-/sleutelhangers en zeepkettingen te vinden.
Nu maar hopen dat deze actie in de smaak valt.

Binnenkort ga ik ook iets leuks doen voor de lezers van mijn blog... die zal ik uiteraard niet vergeten ;-)

In a few weeks I hope to celebrate my 50th birthday and for that reason I've thougt of an action for my webshop "Tess Design".
Every customer who buys a necklace or bracelet, can choose an article of the category "Cadeau" as a gift with the purchase.
I've made some nice (small) gadgets to fill this category. There are a number of bookmarks, purse-/keychains and soapchains available.
I hope that people like my idea.

Soon I'll also do something nice for the readers of my blog ... Offcourse I won't forget you ;-)

3 opmerkingen:

  1. Hoi Petra, Ik kwam al snuffelend op jou blog te recht. En wat maak je prachige kettignen van kleine kraaltjes.Dat je daar het geduld voor heb zeg. Echt heel erg mooi om je creaties te zien. Ik kom je zeker vaker opzoeken. Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je een sunshine award gegeven. Meer info daarover vind je op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee om een extraatje te versturen bij aankopen!! Spannend wat je met de blog-lezers van plan bent, we blijven je volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen