vrijdag 23 april 2010

Sunshine Award



Van Gerda Froukje heb ik de Sunshine Award gekregen. Heel lief en zeer toepasselijk op zo'n zonnige dag als vandaag, dankjewel!

Aan de Sunshine Award zijn een aantal regels verbonden en dit zijn ze:
1. Je moet het logo van de award in je blog/artikel zetten.
2. Link ook nog even terug naar de persoon van wie je de award hebt gekregen.
3. Geef de award aan zo veel bloggers door als je wilt.
4. Link de genomineerde bloggers in je post.
5. Laat de bloggers weten dat ze genomineerd zijn door een comment op hun blog achter te laten.

1. Done.
2. Done.
3. en 4. Ik geef de award aan de volgende bloggers:
Nicollie
Suzalle
Violetmoon
5. Ga ik nu doen...

En daarna genieten van de zon ;-)

4 opmerkingen:

  1. Hoi Petra,

    Bedankt voor de award! :) Een zonnetje is altijd welkom! ;)
    Knuf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn he zo'n award...deed mij ook erg goed en het is jou ook gegund hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Peet, dankdankdank. Ben dol op zonnetjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. he leuk je award, zie ik ineens mijn naam staan dat je er een naar mij ggestuurd hebt. Hij is nog niet aangekomen, maar dat gaat vast wel komen.

    Vind allebei je kettingen prachtig en het zal voor de winnaar(es) denk ik moeilijk worden om er 1 te kiezen.

    ((((Knuff))))

    BeantwoordenVerwijderen